Saturday, March 7, 2009

wat da hell

aku bengang tul ngan Dyra..
taw ar diri dye sempurna..
nak wat lawak pade2 ar..
aku sedar ar aku sape
tpi x perlu ar kutuk aku wlaupun dye ngat nak wat jokes..
hnya Tuhan saja tahu perasaan aku..
klu blyh aku nk boikot dye ar...
perg belah ar......
argh...
ase nak menangis je ari nie...
kunci motor aku ilang duh..
jenuh nak cari...
bru nk bawak motor tdi g potong rmbut jap..
tgok2 kunci xde...
argh...
dimane perlu aku cari nie...
ps2 maksu aku dtang umah aku nka bgi surat ape ntah
kt mak aku,dye offer nak bwak aku g kedai gnting rmbut...
aku menolak sebab pressure da..
aku kuar jap.. mencari ketenangan..
aku perg usha sungai kt tepi jln umah aku tuh...
cm best tempat tu,nak mndi ar...hahah
tpi tempat tu kotr kut disebabkan pencemaran yg berpunca drpada aku..
huhuhu...
pastu,aku terus g men bola...
da lame x men...
saje2 nak merajuk daripada diorang...
men ngan diqin x leyh belah tul..
bnyak kali aku try shoot, x gol sebab dye keeper...
cekap tul dye wlaupun suka wat lawak bodoh..
hahaha...
kemudiannya ujan..
aku blik umah ar..
g mndi
membersihkan diri...

No comments:

Post a Comment