Sunday, March 29, 2009

chapter 1

ahad-aish,penat duh hari nie...
heheh
seperti biasa,bngun kul 11...
trus mndi dn terkam laptop
mak aku marah asyik terkam laptop je,aku pun wat2 insaf
abeh kena marah,aku off laptop,tgok tv jap,
bukak channel sukan,tgok result friendly england vs slovakia.
teah england mnng 4-1,pas2 aku baca paper
kul 3.30-aku g ubahsuai blik yg dijadikan stor
sebagai bilik aku,pergh penat gler
bnyak gler barang kena angkat,aku sowang je yg wat
sebab aku yg nak wat,huhuhu
kul 5-mase kemas tu jugk la awi dtang umah aku
ajak g tasek,lepak2(budaya yg x baik)
padehal aku yg mesej awi suh dtang umah aku..
huhuhu
mase kat tasek tuh ade copie,zany,awi,ijat
shuffle la,snaps photo,wat pertandingan untuk dapat Alize or Azizi
huhuhu
ape da mereka nie
huhuh,copie wat tali telefon aku terputus..
cekala tul,haish
kul 6- aku trus g padang
men bola,aish,ari nie xde score gol(semalam berlagak)
ape da,then blik umah
mndi
smbung kemas umah
da
mlas taip
bye2

No comments:

Post a Comment