Thursday, March 12, 2009

isnin-khamis

Isnin-hari yg blyh than bz ar...
Copie dtang umah aku nak g wat button
kita orang ajak Azman gak g kedai.
(nak suruh dye cakp ngan tauke kedai tu)
kami x berani ouh...
huhuh...skali kedai tutup da..
perg ar tman maju..
cari kedai wat button,pun xde..
huhh,ps2 g kedai jual cenderamata..
seperti biasa,tgok sudah.ps2 blah...
huhuh
disebabkan malas blik umah,kita orang g cc..
men Cs,cehs..aku x ebat sangat...
aku nie kira berani mati ar,berani kuar cri terrorist,
skali aku yg mati dulu,hwahwa
abeh men Cs,aku blik umah ar,then,mak aku blik..
mak aku tegur aku,nape ade hamster dlam bilik aku tuh?
aku pun usha ar,skali hamster aku kuar dri sangkar dye ar...
hahaha..
nsb bek aku nie hebat,ngan sepantasnya,aku cari buku "Bagaimana Untuk Berinteraksi Dengan Hamster?",akhirnya aku berjaya jugak dpt hamster tu..
then,cam bese,mndi,solat,study,online

Selasa-g skola,blik dri skola nak ke ps awam ngan najib,skali PS tutp.
WTF!!hahaha,aku pun blik umah,ciap2 nak g training hoki,blyh tahan ar men hoki,huhuhu,abeh train,blah ar,skali tersempak ngan Fanie,hehehe
tyme2 tu la gak,ade mamat mne ar,pnggil aku form 4,aku pun wat bdoh ar depa pnggil tu
(konon nak tunjuk kool depan Fanie)hahaha..
ps2 smpai umah,cam bese..mndi,solat,study,online,tdo..
haha

Rabu-pagi yg dimulakan berita gembira iaitu Liverpool menang 4-0 ngan Real MAdrid..
sempoi2,gembira ouh.. tp,bila smpai skola,argh kena than ngan pengawas,name tag x bwak,hahahah,name kena amek,whatever la,ps2 petang lak,ade sukan tara,cam bodoh je,dtang2 skali ujan,haish.menyesal gler,aku pun lepak2 ngan budak asrama,sembang2 pasal ape2 aje ar,pasal aspuri la.,awek,study la,mepek2 ar,hahahah

Khamis-ari penentuan bgi calon Spm taun lepas aka 08,huhuhu,aku tgok budak2 taun leps skola aku nie cam tah pape je,ade ke pkai seluar pendek g skola nak amek result?
adoi2,nak kate bengong x leyh,ape da,ps2 aku g dewan nak tgok budak amek result,aku pun berlakon cm nak amek result,hahaha,depa caya haahahah,x ley blah tul,
then petang,g lepak Ps awam,bce buku2,dtang pula Hafizul,trus x bce buku,dengar dye,gelak sahaja la,hahaha,ps2 g skola blik,train hoki,adoi pack keeper xde,so aku men defend ar..dan juga mengutip bola...hahahah... mase nak kutip bola tu,aku terjumpa ular,ape lagi,cabut,huhuh,nsb bek xde pape..
hahah,then cm biasa,mndi,solat,study,online
bye2

No comments:

Post a Comment