Friday, March 13, 2009

Jumaat(13 mac 2009)

huhuhu...
ari nie aku pnteng skola..
sebab kt skola ade sukantara,so aku pun mals dtang..
disbabkan aku ponteng,bngun kul 10 ar..
tgok cter kidnap,best gak.ps2 blablabla2
oopppssss...terponteng sembahyang jumaat(kli kedua ouh)
kul 2 lebih,Copie dtang umah aku sebab nak wat button
dia dtang aku jamu kopok mamee sudah,hahahaha
ps2 kita owang g umah azman nak ajak dye g kedai nak wat button
dye nie kira pengantara kami dengan tauke kedai tu..
tpi aku gak yg tnya tauke tuh..
hahahaha,kite owang wat button mybe ari khamis nie kut,sebab tdi kita orang tnya je
abeh g kedai tu.aku blik ar,ps2 Man tnya aku
mase nie aku ngah nek motor ngan dye
so,aku x dengar sngat pe dye cakp

Azman:'niza,ko ade motor x?'
Niza:'ko nak ape ngan ajinamoto aku'
Azman:bukan ar,ade x?
Niza:sos tomato?ko nak watpe?
ps2 Azman gelak2,smpai umah aku dye ke motor aku..
dye amek sticker L,kuang ajor punya kwan
hahahaha
sticker murah je kut
ape da...
hahahha,ps2 aku pun lepak kt umah sowang2...
men gtar
then kul 6..
men bola ar
yeah aku dpat score dua gol...
tpi x puas ati ngan cara budak besar men,diorang men pakai rembat je
x kira budak kecik,diorang rembat...
Pateh pun satu,ade ke sepak kaki aku?
aku pun kover macho sambil tahan sakit
huhuhuhu..
xpe nnti aku bedal dye blik,da ar kuat mencarut,cuba berzikir tengok,
bru oke..
mlam
xde benda nak wat,mak aku g kedai
beli char kuay teow kt aku
kenyang..
da ar..
bye2
wat the end?

No comments:

Post a Comment