Tuesday, March 24, 2009

14 march-24 march

furgh
bowink duh mase cuti
aku g umah abang aku
gt tgok anak dye
bru lahir
name dye Ariq Raikal
nnti aku tunjuk gmbar anak sedara aku
perkara yg aku wat mase cuti tu
tgok tv,laptop, reading novel(jiwang),psp,ps2,ngage
hahahha
bosan2
ps2 ari jumaat aku blik seri iskandar
xde wat papepun(ponteng lagi)dosa2
ps2 ari sbtu
along aku blik
ajak g ulu lengggong,Kedah
mndi air panas
aku pun ayat ar dye ajak g tempat lahir aku,Pengkalan Hulu
g jumpa member2,tegur2..
tmpat tu da berubah ckit
thap sosial bru nak meningkat,Cc melambak
game standard biasa je
yang lawak skli,member aku tataw ape tu ipoh parade,ase nak gelak
abeh je hahah...
maklumla,orang pekan kan
ps2 ahad
bla,bla,bla
wat keje skola abeh kul 12 tgh malam
terus tgok bola
yeah
Liverpool menang 5-0
huhuhuh
ps2 ari senin aku ngurat mak aku
suh beli kasut skola ngan beg bru
yeah
dapat gak
ps2 selasa
study saje,then g train hoki
berani mati ouh
xpakai alat perlindungan mase men
gugup la jugak
tpi nsb bek x bolos
haha
Alhamdulilah
dah
bye2

No comments:

Post a Comment