Saturday, March 7, 2009

sunday

huhu..
borink tul ari nie..
da ar bngun awal...
ari nie Copie ngan Azman diorang g Jj.
Copie pnjam enset aku,nak tngkp gmbar mase diorang g jj tu...
aku x follow sebab aku xde duit lgpun cuti bln 3 nie aku g ipoh ngan member2 aku..
huhuhu...
kunci motor aku maseh x jumpa lagi..
tekanan duh..
da ar rambut panjang,rimas gler,tpi nsb bek ade pengubat dye,
iaitu lagu techno..aku skunk layan lagu techno pulak..
besh cayak..
hahaha...
aku jugak skunk diberi kerpecayaan untuk control page The Friendly Community kalau korang nak join copy and paste sahaja kt search.. nie url diorang
www.myspace.com/mght_cb
group nie macam sosial..
yg bestnya,aku baru dua hari join da diberi kepercayaan untuk control page diorang..
hahahah...
grup nie best gak..
korang join oke...

No comments:

Post a Comment