Tuesday, April 7, 2009

chapter 8

Selasa(7.4.2009),
ari nie birthda Fanie,so selamat ari jadi kat dye
semoga panjang umur,gud luck for spm oke,huhuhu
aku cuma bg pesanan kt member dye then kasi taw kt dye,x brani gtaw depan2
krang kena tngkap basah,hahahha
ari nie leyh than ar tekanannye,mula Pj,so aku men ar tenis,abeh men tenis,bahu aku skit,mngkin sbab men lame sangat,then blajar sains,mate,then blajar lukisan,
aku buat sekerat je,then
aku da malas na wat,so aku kacau ar member aku2,huhuhu
ape la,
petang lak,aku g SmkSi cuz ade bola bling,so aku sokong ar Techsis cuz diorang dak skola aku
hahah,jumpa member2 lama,tegur ckgu la,nsb bek ade Najib,so aku berani la ckit.
abeh tgok,blik umah,men bdminton,bahu skit lagi,serta rase kecewa cuz xdpat select daerah,
huhuh
xde mood,
bye2

No comments:

Post a Comment