Monday, April 20, 2009

chapter 17

sabtu-aku ngan family g umah abng aku kat bndar parklands dkat bukit tinggi 3,xde wat pape kat sane,juz try men ps3,huhu smart la gak,then wat vc shuffle kat sane,hahaha

Ahad-Perg ke kota kerugian(Genting Highlands)haha
memang menghabiskan duit,pling best mase nek kabel arh,aku da la gayat,terpakse jdi orang kena histeria mase nek tuh,hahah,pling smart abng aku,smpai x leyh cakap ape2 nek benda uh,hahah,smpai sane,g makan,adoi 50 ringgot makan saje(aku sowang)mak aih,mahal btul,then naek kereta api,jerit2 sudah,hahahha,xde la best sngat,habiskan duit je,ahhahah

Isnin-perg ke mid valley,blyh than ar,g tmpat men game,mula men basket,yeah rekod bru ak wat,skali ade orang cina men,snng je dye pecah rekod,hahah,then men dance lak(budak2 punye)cam owang bodo je,then g men gendang,sakit tngan,haha
then blik umah,blik ke perak pas tgok shoalin soccer,huhu
smpai umah kul 3.15 pagi,mase tuh ujan,aku pun trus tdo,
da

Selasa-x g skola cuz letih,aku nak wat keje skola gak,
so,xde pape bye2

No comments:

Post a Comment