Saturday, April 4, 2009

chapter 5

Sabtu-ari nie ade game hoki lgi,so letih ar lagi
start game kul 9 pagi,sok aku g skola kul 7.30 sebab ckgu nk kami dtang awal,dpat warm up jap,eh,disebabkan dtang awal,mana ade orang kt Dary tuh.so kita orang g ar pekan+pasar bota,yeah,jalan tnpa ckgu,then g mkan kt kedai
aku mkn nasi goreng,tpi x abes,sebab ade tnda2 saket perut
abeh mkan g padang blik,warm up jap,then lawan skola Abdul Jalil,yeah menang 2-0,aku berjaya tepis bola,hohoh,yg x bestnye,Skola tuh maen ganas,ade ke pukul aku?taw ar aku terer(pujian ckgu)hahahah
then rehat,usha dak gurls skola aku men,diorang hebat sebab ade Nurin(17 taun taw),dye sngat hebat,heheh,abeh diorang lawan,turn kita orang lawan skola iskandar shah,kita orang kena menang,supaya dapat masuk semi,tpi sebelum men game tuh bnyak probs,pemain xde la,xde kasut bola la,bnyak tu halangan(pressure akuh)disebabkan probs tuh,kita orang kena 1-0 mase fisrt half(salah aku lagi),then second half,aku nak surrender dah tpi disebabkan memebr aku bersemangat lagi,kita orang kerja blik,kita owang menang 3-1,yeah,dpat masuk semi(setelah 5 thun asyik peringkat kumpulan je),kita owang bngga ar sbab dpat masuk semi,then g solat zohor,makan,support dak gurls lagi,diorang kalah 2 kali ps2,tpi diorang dpat nmbor 3,sebab menang 3 kali,hebat2,then kul 3.30,start lawan skola Agama Azlan Shah,diorang hebat gak,diorang berjihad kut,so,kami asyik kena attack ngan diorang,nsb bek ar,aku nie berjaya save shoot diorang,klu x memang klh,disebabkan seri 0-0 lepas extra tyme,terus ke penalty,kami kalah 3-2,aku berjaya save dua,tpi membr aku xdpat score la,so,kita orang dpat nmbor 3,depan SmkSi,huhuhu,then blik,g mkan kt kedai ngan family akuh,then bye2
ho

No comments:

Post a Comment