Friday, April 17, 2009

chapter 16

Khamis-Ari nie birthday Arema,slamat ari jadi yer,dan aku juga menumpukan perhatian terhadap folio keusahawanan,tensyen beb
mlas ar kongsi2

Jumaat-Ari nie still wat folio,ari nie best ckit cuz ckgu Bm nak wat spotcheck rmbut kat semua dak kelas(perempuan x oke),hahah,aku x kantoi,bnyak member aku kantoi ps2 depa petik budk yang pakai seluar cikang lak,aku x kantoi
hahaha,then blik dari tuh,g sembahyang jumaat ngan joi,naik Lc beb,abeh smbhyang,bla2
kul 4, aku perg cdek bwak motor beb,hahah,berjaya gak aku bwak tu pun aku g ngan joi,haha,then dye ajak g bota,blik dari tuh,kami race,aku bwak 120 beb,hahaha
ganas2 tkut gler,aku da la ringan,kunk aku yg terbang,hahah
smpai umah,Joi bg nasihat ckit tntg cara aku bwak
hahah,then g main bdminton,saket bhu ouh,ape la
hahah
blah2

No comments:

Post a Comment