Wednesday, March 17, 2010

Chapter 34

RABU-Arinie bangun awal,cuz na gerak ipoh skali,naek bas pulak,ngan syahir and azeri
fuhwah,harapan mula2 na tgok alice in wonderland,plan kiteorang
then diorang bngun lewat,kul 10 bru gerak dari rumah aku,kul 10.45 bru naek bas dari taman maju ke ipoh,then sampai ipoh around kul 11.30 cmtuh,sampai medan kidd,trus g naek bas ke jj,smpai jj trus ke wayang,na beli tiket katakan,then sampai2,sumer da full,yg ade pun cter cina ngan 18 keatas
aku no hal
tpi member2 aku la
diorang below 18,so hancur harapan,after that discuss ape2,terjumpa fatin,last jumpa waktu aku form 3,mesty dea ta kenal aku da,then aku pun miskol la dea,mesej2 jap,try ajak lepak,hahah
ACT
aku ta penah lepak ngan dea,aku kenal2 kat mys and waktu form 3 tuh pun,member dea uh awek kepada member aku,tpi skunk da putus pun,haha,so tade chance la na ajak dea an,tpi dea ngat kat aku lagi,so lepak2,sekejap je,then tade keje,men bowling kat jj(cam gampang),ta best,hahaha,aku dpt num 2,syahir 1st,hebat gila,hahah
azeri last,then waktu men bowling uh,terjumpa ARIF,member waktu aku skola rendah dulu,dulu aku de jumpa skali,siap mnx num fon,tpi lupe na save,hahah,then ngat da lost contact,then mnx blik,blah pastuh,then try cari awek2,ta dpt,jumpa fakhi adela,then blik
maen bola
g pasa
da da

1 comment: