Monday, March 15, 2010

Chapter 32

Cuti minggu ini agak kosong
okay we start from ahad la
hohoho
sperti yg diplan
aku,syafiq,hydar,faizul ngan aiman gerak ipoh,naek keta bhai
tapi kul 8 aku bngun,aku mesej sumer,faizul sorang je blas,hah?cmne nie
syafiq ngan aiman ta blas
aiman penting cuz dea la tempat kami na tumpang,aku da give up coz tade respons dari dorang except faizul,celaka la ta dpt perg,then tetibe hydar datang umah aku,tnya g ipoh ta,aku ckap ta kutt,cuz diorang ta bngun,then aku kol copie for 10th time,bru dea angkat siot,hydar perg cuz dea na g gm,ade probs kat enset baru dea dan dea ckp copie na payung dea g ipoh,konpem la dea tana tolak,hahaha
so copie da bngun,aku kol faizul na perg ta tapi kena naek bas la,aku payung faizul,copie belanja hydar,hohoh,then sumer da kumpul kat umah aku,sumer gerak la,then faizul tetibe suh kol aiman,aku kol still tade respons la,then dea try kol la,dapt respons la,so kami perg ipoh naek kete,yeah
then bila sampai ipoh,mata aku taleh fokus dan ini buat aku ase na mntah,aku pun lagi,aiman berhenti kat stesen mnyak cepat,pstt trus g tandas,muntah,tpi waktu tade pape dlm perut aku,so kuar buih2 je,heee
pastuh pas muntah aku beli 100plus,untuk diminum,then kiteorang truskan journey to gm,huhu.kepala still saket n still na muntah,ak tahan jela,then da sampai gm,aku taleh tahan da,muntah trus dlm keta,abeh beg aku ngan baju aku,kuar 100plus blik,nsb bek aku ta makan,klu ta,lagi dahsyat la kuarnye,huhuhu,then nsb bek aku bwak jacket,g gm,cari baju beli baju ed hardy bhai,sebelum tuh aku g mntah puas2 kat tandas gm,huhuhu,then selesai sumer hal kat gm,g jj pulak,aku tade selera na makan still ase sakit lagi,tgok jela diorang makan,lapa2,pas makan lak,g parade lak ngan kepala yg saket,kiteorang parking kat 3rd floor an,berpusing2 dibawak oleh aiman(hang memang lulus ke?)
hahaha
then cari parking
aiman ta knpident,kasi kat kopi bawak,viper dibuatnye,nsb bek leh parking ,hahaha
pastuh lepak2 kat parade jap
aiman beli kasut baru playaz doe,hahah
pastuh men bowling aiman no satu bhai
aku no 2 faizul 3,copie 4
last hydar(mula2 dea leading)
hahaha
after that jumpe nadie(member ipoh) jap
pemalu la pulak dea nieh,hahaha
tape2 asalkn dapt jumpe
then g umah makcik copie
hhahaha
sembang2 jap smbil ckp keburukan copie(just maen2 jela)
huhuh
then lepak kat kedai batrisha kat bandar u jap,aiman belanja makan(thanks wok)
pastuh blik umah
hari yg campur baur,huhuh

No comments:

Post a Comment