Friday, November 13, 2009

Bab 27

Jumaat-Hari nie bese jea,minggu nie minggu yg bz skit,smalam ade jamuan Pengawas Pusat Sumber,best gak,tpi agak menakutkan cuz ckgu nak aku jdi emcee untuk jamuan tuh,jadi aku terpaksa membuat alasan*ckgu,suara itu aurat*,hahaha
tade la,aku paksa yaya jdi emcee,pdan muka,aahahah,jdi tnpa menlengahkan mase,kita trus g ke jamuan tuh la,jeles pulak tgok yaya jd emcee,hahah,pas berucap bla2,mkan ps2 men cabutan bertuah,aku dpt bekas ape tah,aku trget hmper tpi ta dpt,well,
tape2
pstu acara2 tukar2 adiah,aku dpt adiah dari Umi,adiah cwan mickey mouse,smart gak,
ps2 hadiah aku lak dpt kt fatin,pdan muka,aku bg jam besar kat dye,tanda harga ta cbut kut,hahahhaha,then2 abeh2 tuh,ade show shuffle,ofkos aku yg beriya2
haha
blur
then jumaat,susun meja ntuk exam,redah jea SPM tuh
k la
mlas taip
bye2

No comments:

Post a Comment